לפרטים והזמנות

072-3902252

כשמדברים על אריזות קרטון כגורם שמשפיע על הצרכנים, יש לציין שמדובר באופן כללי על אריזות. הסיבה לכך שהיא שלכל דרך שבה נארוז מוצר מסוים, תהיה השפעה ישירה בין היתר על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן – בין אם לבצע רכישה או לא, והאם המוצר נראה מספיק איכותי ויוקרתי בכדי לרכוש אותו. כך, אפשר לומר שהן מבחינה שיווקית והן מבחינה פרקטית, לאריזה יש חשיבות רבה.

4 דרכים בהן אריזות קרטון משפיעות על תהליך הרכישה

האם באמת אריזות קרטון הינן בעלות השפעה כה גדולה על תהליך הקנייה של הלקוח? התשובה היא כן, ויש לכך שני אספקטים עיקריים:

חוויית שופינג שעושה את כל ההבדל

בין אם הרכישה מתבצעת בחנות פיזית או בהזמנה אונליין, אריזות קרטון הינן בעלות השפעה עצומה על שביעות הרצון של הלקוח ובהמשך ישיר לכך, גם על השאלה האם יחזור לרכישה נוספת או לא. לכן, מלבד השקעה במוצר עצמו, יש להשקיע גם באריזה איכותית ומושכת שתיצור ציפיה בקרב הלקוח, שוב, ושוב, ושוב.

 

 

דילוג לתוכן